ROEN
  • Crestem prin talent

    Ca angajati Interbrands, am devenit parte integranta a unei culturi a recunoasterii si respectului, catre care atragem, retinem si dezvoltam Talentul din industrie, consolidand un mediu organizational centrat pe dezvoltare.

    TestimonialePosturi disponibile

  • Valoare catre consumator,

    Dezvoltare pentru client

    Suntem dedicati indeplinirii nevoilor consumatorilor, indiferent unde se afla acestia (intr-o localitate de munte sau intr-un mare oras). Facem tot ce depinde de noi sa adaugam in mod constant valoare (pentru cumparator) si sa generam (pentru magazine) crestere a business-ului, livrand un serviciu exceptional.

    Citeste mai mult

  • Te bucuri de alegerea corecta!

    Interbrands este alegerea corecta pentru angajatii, clientii, partenerii, actionarii sai, pentru consumatorii carora li se adreseaza. Cu totii se bucura de aceasta alegere la fel de mult cat noi, cei din Interbrands, ne bucuram de a fi atins impreuna excelenta.

    Citeste mai mult

  • Suntem un partener de elita

    pentru branduri de elita

    Credem in parteneriatele de durata, sustenabile si generatoare de valoare, datorita carora (intr-o istorie de peste 20 de ani) am construit marci devenite lideri incontestabili in categorie.

    Citeste mai mult

  • Suntem dedicati excelentei

    in servicii

    Interbrands face diferenta in piata datorita retelei nationale “full-service”, care asigura capabilitatile logistice si comerciale pentru acoperirea directa a tuturor canalelor de vanzare (retele multinationale, depozite en-gross, sub-distribuitori, supermarketuri, farmacii, magazine de proximitate, mediu online).

    Citeste mai mult

Dezvoltare produs

Suntem dedicati indeplinirii nevoilor consumatorilor, indiferent unde se afla acestia (de la mica localitate de munte pana la marele oras). Acesta este principalul motiv pentru care ajungem la peste 27,000 unitati comerciale saptamanal, in toata tara, indiferent de obstacole. Suntem recunoscatori partenerilor nostri pentru increderea si buna credinta cu care au investit relatia noastra comerciala in cei peste 20 de ani de cand am infiintat aceasta companie. Datorita partenerilor nostri (organizatii internationale cu o reputatie consolidata), reusim sa adaugam in mod constant valoare (pentru consumator) facilitandu-i accesul la produse de calitate, si sa sa generam (pentru magazine) crestere a business-ului, livrand un serviciu exceptional.

Mai mult decat atat, atunci cand intelegem(ca rezultat al unor analize consistente si aprofundate ale tendintelor pietei) ca avem consumatori pentru care putem genera mai multa valoare, facem pasul de la categoriile noastre traditionale catre provocarea unor noi produse si marci, fie ale unor noi parteneri fie dezvoltate de noi insine, cum este cazul celor de mai jos:

  • Conserve Peste (Korab, Puerto del Gusto): acopera doua segmente de piata (Puerto del Gusto – segmentul value iar Korab – segmentul mediu). Puerto del Gusto se remarca in special prin pretul foarte bun pentru o gama foarte bine vanduta (in special ton), in timp ce Korab este apreciat pentru gustul special si un ambalaj / logo de exceptie, care atrage agentia asupra produsului in orice mediu comercial;
  • Discuri / Servetele Demachiante, Betisoare Cosmetice, Servetele Umede, Lotiune Intima (Naturalesse si Ops): gama Ops acopera segmentul value si se remarca in special prin raportul calitate-pret si gama variata (pe cele mai bine vandute produse), in timp ce gama Naturalesse este premium si se diferentiaza in special prin calitatea de exceptie a tuturor produselor din gama;
  • Prezervative (Ops Pleasure Play): gama de impuls care vine sa reintregeasca alte branduri pe care compania le vinde (Gillette, Duracell), produsul se remarca in primul rand prin pretul foarte bun si o calitate standard a produselor;
  • Hartie (Bono): gama de produse diversificata (servetele, prosoape hartie, hartie igienica), se remarca prin calitate si ambalaj premium la un pret mediu;   
  • Sapun si Gel Antibacterian (Fresko & Pops): Fresko (sapun lichid si gel antibacterian) actioneaza pe segmentul mediu, fiind destinat intregii familii, iar Pops (sapun lichid) pe segmentul value, destinat in special tinerilor (cu un ambalaj distinctiv, colorat, vesel);
  • Odorizante (Tucan): odorizante de toaleta in segmentul mediu de pret, disponibile in 6 arome, cu un raport calitate-pret foarte bun;
  • Curatare Suprafete (Lustro Rapido): gama de servetele umede adaptate suprafetelor (bucatarie, ceramica, mobila, inox) in diverse impachetari, orientata catre segmentul mediu de pret, insa care livreaza o calitate premium (atat din punct de vedere al functionalitatii cat si al impachetarii).

... altfel spus, Enjoy the Right Choice: Private Label Interbrands – For You, the Right Choice!