ROEN
  • Valoare catre consumator,

    Dezvoltare pentru client

    Suntem dedicati indeplinirii nevoilor consumatorilor, indiferent unde se afla acestia (intr-o localitate de munte sau intr-un mare oras). Facem tot ce depinde de noi sa adaugam in mod constant valoare (pentru cumparator) si sa generam (pentru magazine) crestere a business-ului, livrand un serviciu exceptional.

    Citeste mai mult

  • Suntem dedicati excelentei

    in servicii

    Interbrands face diferenta in piata datorita retelei nationale “full-service”, care asigura capabilitatile logistice si comerciale pentru acoperirea directa a tuturor canalelor de vanzare (retele multinationale, depozite en-gross, sub-distribuitori, supermarketuri, farmacii, magazine de proximitate, mediu online).

    Citeste mai mult

  • Suntem un partener de elita

    pentru branduri de elita

    Credem in parteneriatele de durata, sustenabile si generatoare de valoare, datorita carora (intr-o istorie de peste 20 de ani) am construit marci devenite lideri incontestabili in categorie.

    Citeste mai mult

  • Crestem prin talent

    Ca angajati Interbrands, am devenit parte integranta a unei culturi a recunoasterii si respectului, catre care atragem, retinem si dezvoltam Talentul din industrie, consolidand un mediu organizational centrat pe dezvoltare.

    TestimonialePosturi disponibile

  • Te bucuri de alegerea corecta!

    Interbrands este alegerea corecta pentru angajatii, clientii, partenerii, actionarii sai, pentru consumatorii carora li se adreseaza. Cu totii se bucura de aceasta alegere la fel de mult cat noi, cei din Interbrands, ne bucuram de a fi atins impreuna excelenta.

    Citeste mai mult

Parteneri

Interbrands a intrat pe piața românească având ca prim partener compania americană Procter & Gamble. Ulterior ni s-au alaturat multe alte companii prestigioase din diferite sectoare de piata, in efortul de a aduce in cosul zilnic al consumatorilor români cele mai bune produse. Interbrands este distribuitorul de bunuri de larg consum cu cea mai mare cifra de afaceri și cea mai mare forță de vânzare din Romania, Partener de Elita al Brandurilor de Elita.

Avantajele competitive sustenabile ale parteneriatelor noastre ne permit să ne menținem și să ne îmbunătățim poziția pe piață prin:

  • Colaborari pe termen lung, având termeni reciproc benefici;
  • Forța de vânzare dedicată, specializata pe canalele de piata carora ne adresam;
  • Un model de business viabil, flexibil, suplu (eficienta in managementul schimbarii);
  • Investiții majore si continue în oameni, flotă, logistică, sisteme;
  • Managementul calității;
  • Sinergii utilizate eficient.

arpisatifcobarillabatcomcehdanonedomeniilecoroaneihenkelmandymaximsmarsnestlep-griso-scottivinarteaxonas

Urmăriți istoria companiei noastre pentru a vedea evoluția listei noastre de parteneri majori:

1993 – Parteneriatul cu Procter & Gamble și primele două centre de distribuție;

1997 – Începe distribuția produselor British American Tobacco;

1999 – Interbrands distribuie produsele Gillette și ajunge la 36 de centre de distribuție;

2000 – Începerea parteneriatului cu Nestlé și înființarea unei noi divizii, de farmaceutice;

2001 – Primul sistem IT integrat și crearea unei noi divizii de retail;

2002 – Kotanyi se adaugă portofoliului de branduri distribuite de Interbrands;

2007 – Noi parteneri sunt adăugați în portofoliul nostru și depășim 1 miliard de euro ca valoare a produselor distribuite. Creșterea cu 37% față de cifrele anului 2006 este cea mai spectaculoasă din istoria companiei, depășind-o pe cea de 35% din 2005 față de 2004. Interbrands a ajuns aici prin creștere organică mai devreme cu un an față de estimările din 2006 ale echipei manageriale;

2008 – Un an de transformare cu o dezvoltare continuă a portofoliului – sunt adăugate brandurile Henkel;

2009 – Un an de provocări și oportunități, în ciuda sau datorită crizei economice mondiale, care începe cu adăugarea a încă doi furnizori mari în portofoliu;

2010 – Portofoliul Interbrands crește cu brandurile produse de compania 3M; de asemenea, 2010 este anul în care Interbrands achiziționează Wella de la Procter&Gamble;

2011 – Parteneriate cu Angelli și Comceh Sofidel (Regina, Volare, Soft & Easy);

2012 – Portofoliul Interbrands continua sa se extinda din ce în ce mai mult, cu 17 branduri binecunoscute, precum Johnson & Johnson, Sarantis, Scandia, Barilla, Maxim's, Dobrogea, Straus, Pan Foods, Mars, Dr. Oetker, Vin Arte, Domeniile Coroanei, Noriel Toys - pentru a raspunde cerintelor si exigentelor cumparatorilor care acceseaza magazinele noastre on-line;

2013 – Încă un an plin de provocari, când lista noastră de distribuție creste, cu branduri precum Danone, Dacia Plant, Alufix si Mandy. In plus, acesta este anul in care Interbrands incepe sa exploateze oportunitatea de a-si dezvolta brandurile proprii.

2014 – Portofoliul Interbrands se imbogateste cu Kenwood si Axonas, precum si cu marcile proprii nou lansate (Naturalesse, Ops, Bono, Pops, Pleasure&Play, Tucan, Korab, Puerto del Gusto) in categoriile Ingrijirea locuintei, Ingrijire personala, Mancaruri la conserva. In noiembrie 2014 Interbrands devine furnizorul de servicii logistice la nivel national pentru Philip Morris.

Aveți un produs pe care doriți să îl distribuiți la nivel național la un preț competitiv? Dacă da, vă rugăm completați formularul de contact.