ROEN
  • Crestem prin talent

    Ca angajati Interbrands, am devenit parte integranta a unei culturi a recunoasterii si respectului, catre care atragem, retinem si dezvoltam Talentul din industrie, consolidand un mediu organizational centrat pe dezvoltare.

    TestimonialePosturi disponibile

  • Valoare catre consumator,

    Dezvoltare pentru client

    Suntem dedicati indeplinirii nevoilor consumatorilor, indiferent unde se afla acestia (intr-o localitate de munte sau intr-un mare oras). Facem tot ce depinde de noi sa adaugam in mod constant valoare (pentru cumparator) si sa generam (pentru magazine) crestere a business-ului, livrand un serviciu exceptional.

    Citeste mai mult

  • Suntem dedicati excelentei

    in servicii

    Interbrands face diferenta in piata datorita retelei nationale “full-service”, care asigura capabilitatile logistice si comerciale pentru acoperirea directa a tuturor canalelor de vanzare (retele multinationale, depozite en-gross, sub-distribuitori, supermarketuri, farmacii, magazine de proximitate, mediu online).

    Citeste mai mult

  • Suntem un partener de elita

    pentru branduri de elita

    Credem in parteneriatele de durata, sustenabile si generatoare de valoare, datorita carora (intr-o istorie de peste 20 de ani) am construit marci devenite lideri incontestabili in categorie.

    Citeste mai mult

  • Te bucuri de alegerea corecta!

    Interbrands este alegerea corecta pentru angajatii, clientii, partenerii, actionarii sai, pentru consumatorii carora li se adreseaza. Cu totii se bucura de aceasta alegere la fel de mult cat noi, cei din Interbrands, ne bucuram de a fi atins impreuna excelenta.

    Citeste mai mult

News Flash 1 noiembrie 2016: Interbrands cumpara Europharm Holding SA

Astazi, 1 noiembrie 2016, s-a finalizat achizitia Europharm Holding S.A. (EPH) de catre Interbrands (IBR), de la GlaxoSmithKline.  

Business-ul EPH este activ pe piata locala de peste 20 de ani, cu vanzari de peste 200 milioane Euro, mai mult de 90 de furnizori si un portofoliu de 3500 produse, ajungand in peste 5500 puncte de vanzare (farmacii independente, retele nationale, spitale) cu o echipa de aproape 500 de oameni care ni se alatura astazi. EPH furnizeaza producatorilor si furnizorilor activi pe piata farmaceutica romaneasca servicii de depozitare, manipulare, transport, livrare periodica, distribuire de studii medicale si materiale promotionale. 

La fel ca si in cazul preluarii Professional Brands de la Procter&Gamble, EPH va ramane o entitate independenta, careia Interbrands ii va asigura in mod evident tot suportul necesar dezvoltarii afacerii. Georgi Roussev, executiv de top cu expertiza consolidata in Procter & Gamble si GlaxoSmithKline, devine Directorul General al Europharm Holding S.A., numire cu aplicabilitate imediata.

Accesul in industria farmaceuticelor cu acest nou pilon al portofoliului Interbrands va facilita valorificarea unor oportunitati noi de dezvoltare: categorii noi, furnizori noi, o alta scala, intr-o piata de aproximativ 3 miliarde de euro pe an. 

Uram BUN VENIT ECHIPEI EUROPHARM si le dorim mult succes!

Consiliul Concurentei din Romania aproba tranzactia referitoare la vanzarea actiunilor Europharm Distribution (martie 2016)

Tranzactia referitoare la vanzarea actiunilor Europharm Distribution, derulata intre grupurile de companii GSK Plc si Interbrands Marketing & Distribution, a primit aprobarea Consiliului Concurentei din Romania.

In urmatoarea perioada, Europharm Distribution va continua sa desfasoare activitatile/operatiunile asociate tranzitiei si va fi administrata tot ca parte a Grupului GSK, pana cand procesul de transfer se finalizeaza.

Aceasta tranzitie (pana la definitivarea transferului) nu va dura mai mult de cateva luni.

SUCCES IMPORTANT PENTRU PROFESSIONAL BRANDS: Romania castiga premiul PEOPLE’S CHOICE AWARD la Competitia Internationala WELLA (Berlin, noiembrie 2015)

Ca un tribut dedicat aniversarii de 135 de ani, Wella Professionals s-a intors acasa, in Germania, pentru a sarbatori cea mai extravaganta si mai apreciata sarbatoare a coafurii - Wella Trend Vision. Peste 1400 de stilisti din intreaga lume, 69 de concurenti din 37 de tari – toti castigatori la concursurile nationale Trend Vision Award - au pregatit capodopere creative care sa le puna in valoare atuurile si talentul intr-un domeniu specific: Young Talent si Color Vision.

Romania a fost reprezentata la Berlin de ALINA IULIA CALIN, Salon Ayo Cut and Color din Pitesti si RADU DICA, Z Salon din Sibiu, acestia fiind castigatorii competitiei nationale Wella National Trend Vision Award organizata de catre Professional Brands Marketing & Distribution.  Anul acesta, ALINA IULIA CALIN, membru al echipei Wella Professionals Romania, a castigat premiul Color Vision PEOPLE’S CHOICE. Premiul castigat de ALINA IULIA CALIN este cel de-al cincilea din portofoliul hair-stilistilor romani sustinuti de catre Professional Brands Marketing & Distribution de-a lungul anilor. In 2011, tot ALINA IULIA CALIN a castigat medalia de argint la competitia Wella International Trend Vision Award care s-a desfasurat la New York. In 2012, LUCIAN BUSUIOC a castigat People’s Choice Award si medalia de argint la sectiunea Color Vision din cadrul prestigioasei competitii international, iar in anul 2014, ALEXANDRU GHERASE a castigat People’s Choice Award.

’Suntem incantati ca pentru al 4-lea an consecutiv Romania urca pe prestigiosul podium Wella International Trend Vision Award. Acordam multa atentie dezvoltarii profesionale de peste 20 de ani in Romania si ne bucura mult cand hairstilistii romani sunt recunoscuti si premiati international’’, precizeaza Cristina Ricu, Marketing Manager Professional Brands Marketing & Distribution.

PREMIU BRAUN PENTRU INTERBRANDS ON-LINE (2015)

O realizare internationala extraordinara pentru Interbrands in 2015: echipa noastra a primit Premiul Braun la sectiunea “Cele mai bune executii Braun in mediul on-line” la Conferinta GDM Braun de la Zagreb, Noiembrie 2015.

Premiul a fost acordat pe baza rezultatelor Interbrands pe segmentul on-line in contextul unui solid parteneriat cu  eMag, iar prezentarea echipei noastre “Braun, eMag & mediul on-line in Romania”, sustinuta in fata unei audiente extinse formate din reprezentanti Procter & Gamble si mari distribuitori, a fost cotata ca fiind cea mai buna la nivel de regiune.

Echipa Interbrands implicata in acest proiect on-line remarcabil (Catalin Orasteanu, Gabriel Nica, Luiza Ion, Cosmin Baluta, Adriana Dinu) a avut rezultate extraordinare in 2015 (dubland business-ul on-line fata de anul anterior), la un nivel de implicare, munca sustinuta si pasiune iesit din comun.

Interbrands va achizitiona Europharm de la Glaxo Smith Kline (2015)

Astazi, 13 octombrie 2015, Interbrands Marketing & Distribution (Interbrands) a semnat un acord pentru achizitia Europharm Holding (Europharm) de la Grupul Glaxo Smith Kline (GSK). Tranzactia va fi supusa aprobarii autoritatilor competente din Romania si in mod specific, este supusa conditiei suspensive a autorizarii de catre  Consiliul Concurentei. Pana la obtinerea tururor aprobarilor necesare, activitatea Europharm va continua sa fie gestionata in mod exclusiv de Grupul GSK.

Europharm este una dintre cele mai importante companii de distributie medicamente, fiind activa in Romania din 1994. Principalul sau obiectiv este sa contribuie la imbunatatirea accesului pacientilor la tratamente, prin intermediul unui portofoliu complex de produse, acoperire nationala si parteneriate cu clientii si furnizorii.

Europharm va continua sa puna la dispozitia clientilor si pacientilor cele mai bune produse destinate ingrijirii sanatatii disponibile pe piata, mentinandu-si standardele ridicate in ceea ce priveste furnizarea unei game diversificate de produse farmaceutice. In conditiile in care tranzactia va fi autorizata de Consiliul Concurentei si validata de celelalte autoritati competente, Europharm isi va completa experienta in industria farmaceutica cu expertiza de marketing, logistica si distributie a Interbrands.

„Este un moment semnificativ pentru Europharm Distribuţie, care a devenit una dintre cele mai importante companii de distribuţie a produselor farmaceutice din România. Europharm Distribuţie joacă un rol important pe piaţa de distribuţie a produselor farmaceutice româneşti şi pentru GSK în România, astfel că, în analiza ofertei Interbrands, GSK a ţinut cont de angajamentul cumpărătorului pentru continuitatea afacerii şi bunăstarea angajaţilor", a declarat într-un comunicat George Katzourakis, SVP Head Europe Area, Pharma Europe.

"Interbrands este incantata sa contribuie alaturi de Echipa Europharm la ascensiunea accelerata a companiei catre pozitia de lider al pietei de distributie a produselor farmaceutice din Romania", a precizat Rand Sherif, Chief Executive Officer Interbrands.

Trebuie sa te autentifici pentru a vedea mesajul video:

Autentificare

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me