ROEN
  • Suntem un partener de elita

    pentru branduri de elita

    Credem in parteneriatele de durata, sustenabile si generatoare de valoare, datorita carora (intr-o istorie de peste 20 de ani) am construit marci devenite lideri incontestabili in categorie.

    Citeste mai mult

  • Suntem dedicati excelentei

    in servicii

    Interbrands face diferenta in piata datorita retelei nationale “full-service”, care asigura capabilitatile logistice si comerciale pentru acoperirea directa a tuturor canalelor de vanzare (retele multinationale, depozite en-gross, sub-distribuitori, supermarketuri, farmacii, magazine de proximitate, mediu online).

    Citeste mai mult

  • Crestem prin talent

    Ca angajati Interbrands, am devenit parte integranta a unei culturi a recunoasterii si respectului, catre care atragem, retinem si dezvoltam Talentul din industrie, consolidand un mediu organizational centrat pe dezvoltare.

    TestimonialePosturi disponibile

  • Te bucuri de alegerea corecta!

    Interbrands este alegerea corecta pentru angajatii, clientii, partenerii, actionarii sai, pentru consumatorii carora li se adreseaza. Cu totii se bucura de aceasta alegere la fel de mult cat noi, cei din Interbrands, ne bucuram de a fi atins impreuna excelenta.

    Citeste mai mult

  • Valoare catre consumator,

    Dezvoltare pentru client

    Suntem dedicati indeplinirii nevoilor consumatorilor, indiferent unde se afla acestia (intr-o localitate de munte sau intr-un mare oras). Facem tot ce depinde de noi sa adaugam in mod constant valoare (pentru cumparator) si sa generam (pentru magazine) crestere a business-ului, livrand un serviciu exceptional.

    Citeste mai mult

Indicatori Financiari

 Vanzari nete la 31.12.2014          608 Milioane Ron*

Nr. angajati la 31.12.2014             2.020

Flota la 31.12.2014                           1.470

* acest indicator cumuleaza doar Interbrands M&D - Professional Brands - Joy Trading, nu vizeaza nicio alta companie din cadrul Sarkis Group International.

Comentarii

Jucator intr-o piata a bunurilor de larg consum cu stagnare din punct de vedere volum, Interbrands creste datorita unei distributii extensive, care implica inclusiv comertul on-line, prin platformele www.shopidoki.ro si www.maminet.ro. Sustenabilitatea cresterii Grupului Interbrands (adica Interbrands M&D, Professional Brands si Joy Trading) este asigurata de apetenta continua a pietei pentru branduri FMCG de calitate, in contextul in care nevoia de servicii logistice holistice cu impact la nivel national este recunoscuta de majoritatea covarsitoare a comerciantilor si producatorilor.

Joy Trading SRL a fost infiintata in 2014 in cadrul Grupului Interbrands, avand 99% din capital detinut de Interbrands Marketing&Distribution. Noua companie continua sa dezvolte sectorul vanzarii directe (“B-to-C”) prin intermediul celor doua platforme online (www.shopidoki.ro si www.maminet.ro) care comercializeaza o gama foarte diversa de produse (de la ingrijire personala / ingrijirea casei pana la tigari si bauturi alcoolice – pe www.shopidoki.ro), iar produsele pentru copii sunt insotite de informatii pertinente si sfaturi medicale adresate mamelor (prin platforma www.maminet.ro).

In ceea ce priveste Professional Brands, aceasta isi va continua cresterea robusta in segmentul ingrijirii profesionale a parului, consolidandu-si in egala masura si portofoliul de ingrijire profesionala a pielii cu marci de prestigiu.

Prioritatile de dezvoltare 2015 vor circumscrie consolidarea portofoliului de branduri prin noi parteneriate, dezvoltarea continua a marcilor proprii si extinderea distributiei rurale. In ciuda presiunii constante la nivel de preturi, investitiile anilor anteriori in tehnologie, in sisteme logistice si mai ales in dezvoltarea organizatiei furnizeaza acum o baza solida pentru mentinerea pozitiei de top in piata si cresterea eficientei operationale.