ROEN
  • Suntem dedicati excelentei

    in servicii

    Interbrands face diferenta in piata datorita retelei nationale “full-service”, care asigura capabilitatile logistice si comerciale pentru acoperirea directa a tuturor canalelor de vanzare (retele multinationale, depozite en-gross, sub-distribuitori, supermarketuri, farmacii, magazine de proximitate, mediu online).

    Citeste mai mult

  • Valoare catre consumator,

    Dezvoltare pentru client

    Suntem dedicati indeplinirii nevoilor consumatorilor, indiferent unde se afla acestia (intr-o localitate de munte sau intr-un mare oras). Facem tot ce depinde de noi sa adaugam in mod constant valoare (pentru cumparator) si sa generam (pentru magazine) crestere a business-ului, livrand un serviciu exceptional.

    Citeste mai mult

  • Suntem un partener de elita

    pentru branduri de elita

    Credem in parteneriatele de durata, sustenabile si generatoare de valoare, datorita carora (intr-o istorie de peste 20 de ani) am construit marci devenite lideri incontestabili in categorie.

    Citeste mai mult

  • Crestem prin talent

    Ca angajati Interbrands, am devenit parte integranta a unei culturi a recunoasterii si respectului, catre care atragem, retinem si dezvoltam Talentul din industrie, consolidand un mediu organizational centrat pe dezvoltare.

    TestimonialePosturi disponibile

  • Te bucuri de alegerea corecta!

    Interbrands este alegerea corecta pentru angajatii, clientii, partenerii, actionarii sai, pentru consumatorii carora li se adreseaza. Cu totii se bucura de aceasta alegere la fel de mult cat noi, cei din Interbrands, ne bucuram de a fi atins impreuna excelenta.

    Citeste mai mult

Ce facem

Interbrands oferă servicii integrate de administrare a lanțului de aprovizionare, acoperind întreaga arie a activităților specifice: import, logistică, marketing, distribuție, promovare, dezvoltare de produs, merchandising, încasare.

Pentru Interbrands, strategia de control al costurilor presupune simplificarea proceselor comerciale si furnizarea de servicii cu valoare adăugată mare, cu scopul generarii de rezultate sustenabile (si sustinerii cresterii organice a afacerii), menținându-ne in acelasi timp avantajul competitiv. Încercăm să păstrăm la minimum implicarea terților în contactul cu bunurile distribuite, pentru a menține controlul asupra calității produselor care ajung la consumatorul final.

Compania are acoperire națională, prin cele 75 de birouri active (inclusiv sediul central din Bucuresti) si 3 centre de distributie. După o analiză de modalitatilor de abordare eficienta a pieței, Interbrands operează pe următoarea platformă:

  • 1 platformă logistică și centru de distribuție (București – Parc Logistic P3 Chiajna) si alte două centre de distribuție (in Bacău și Timișoara);
  • 23 filiale multifunctionale (depozit tigarete / platforma cross-docking distributie / birou vanzari);
  • 51 birouri de vanzari;
  • sediul central - Bucuresti.