ROEN
  • Te bucuri de alegerea corecta!

    Interbrands este alegerea corecta pentru angajatii, clientii, partenerii, actionarii sai, pentru consumatorii carora li se adreseaza. Cu totii se bucura de aceasta alegere la fel de mult cat noi, cei din Interbrands, ne bucuram de a fi atins impreuna excelenta.

    Citeste mai mult

  • Suntem un partener de elita

    pentru branduri de elita

    Credem in parteneriatele de durata, sustenabile si generatoare de valoare, datorita carora (intr-o istorie de peste 20 de ani) am construit marci devenite lideri incontestabili in categorie.

    Citeste mai mult

  • Valoare catre consumator,

    Dezvoltare pentru client

    Suntem dedicati indeplinirii nevoilor consumatorilor, indiferent unde se afla acestia (intr-o localitate de munte sau intr-un mare oras). Facem tot ce depinde de noi sa adaugam in mod constant valoare (pentru cumparator) si sa generam (pentru magazine) crestere a business-ului, livrand un serviciu exceptional.

    Citeste mai mult

  • Suntem dedicati excelentei

    in servicii

    Interbrands face diferenta in piata datorita retelei nationale “full-service”, care asigura capabilitatile logistice si comerciale pentru acoperirea directa a tuturor canalelor de vanzare (retele multinationale, depozite en-gross, sub-distribuitori, supermarketuri, farmacii, magazine de proximitate, mediu online).

    Citeste mai mult

  • Crestem prin talent

    Ca angajati Interbrands, am devenit parte integranta a unei culturi a recunoasterii si respectului, catre care atragem, retinem si dezvoltam Talentul din industrie, consolidand un mediu organizational centrat pe dezvoltare.

    TestimonialePosturi disponibile

Testimoniale

Colegii nostri sunt resursa Interbrands cea mai competitiva, intr-o industrie atat de plina de provocari si de rapida in evolutie, iar succesul nostru deriva din modul cum stim sa capitalizam aceasta resursa formidabila.

Indiferent pe ce post intri in Interbrands, oportunitatile de dezvoltare si promovare sunt deschise. In Interbrands vei interactiona cu experti ai industriei, vei acumula cunostinte on-the-job si iti vei folosi experienta dobandita cu scopul atingerii unor obiective ambitioase.

Vei fi ajutat sa iti descoperi punctele tari si vom alege impreuna cea mai buna modalitate de a-ti valorifica potentialul. Vom putea face asta in urma unor evaluari detaliate, precise si obiective, pe baza aplicarii unui plan de dezvoltare generat prin integrarea nivelelor de dezvoltare a competentelor care circumscriu profilul fiecarui post in parte.

O parte integranta a procesului de evaluare este ceea ce numim Individual Development Plan: indiferent de post, vei avea libertatea de a evolua în direcția care ti se potrivește cel mai bine și pentru care esti cel mai pregătit(ă).

Fără a diminua importanța educării formale, Interbrands se concentrează pe sistemul "training + coaching on-the-job". Organizam anual programe de training (urmate de sesiuni de coaching), pentru a ne ajuta colegii să își dezvolte anumite aptitudini (comunicare, stabilirea obiectivelor, leadership etc.) dar și abilități tehnice (comerciale, logistice, financiare etc.)

Dacă vă alăturați Interbrands, veți face parte dintr-o organizatie cu inalte performante, cu manageri dedicați dezvoltării echipelor lor, alaturi de care veți lucra cu / veti indeplini cele mai înalte standarde, fara a uita sa va bucurati de reusitele voastre.

...despre cum e să lucrezi la Interbrands

Testimonial 1

“Ce îmi place la Interbrands? Oamenii cu care lucrezi, găsești un răspuns la orice întrebare, ți se explică costructiv orice, nu se pune problema “tăierii capului” daca greșești. Este job-ul în care nu ai cum să te plictisești, în care de cele mai multe ori visezi noaptea cum să reușești să atingi un obiectiv. Pentru persoanele active este tot ceea ce îți poți dori, nu ai cum să stagnezi, nu ai cum să te plafonezi, atât la nivel intelectual, cât și spiritual. Aici găsești oameni cu care poți lucra, oameni de încredere, pe care te poți baza.”- in Interbrands din 2007, Bucuresti

Testimonial 2

“Este prima companie la care m-am angajat cu acte în regulă, acum aproape 7 ani. După 2 luni, m-am simțit în siguranță că totul este legal, transparent. Odată ce te implici și îți dorești să obții rezultate din ce în ce mai bune, constați că prietenii din weekend sunt de fapt colegii din timpul săptămânii. Colectivul este principalul motiv. Vin cu plăcere la serviciu. Poate că din punct de vedere financiar raportat la munca prestată aș putea găsi variante mai bune, dar pur și simplu nu le iau în calcul. Nicicum nu ai timp să te plictisești, nimic nu funcționează ca după carte, totul poate fi schimbat. Interbrands este cu adevărat o școală de vânzări, dar și de viață. Nu vreau să mă gândesc cum eram acum 6, 5, 4 ani. Managerii pe care i-am avut de-a lungul timpului au știut să mă motiveze. M-au învățat nu doar despre job, ci și despre perspective de viitor în general.”- in Interbrands din 2006, Craiova

Testimonial 3

“Eu am venit in Interbrands tot din domeniul vanzarilor si, atunci, nu eram decis sa fac o schimbare, dar am venit datorita valorilor care le-am vazut prezentate la interviurile sustinute, felul cum se vorbea despre oamenii de aici. Nu lucrez in Interbrands neaparat pentru bani ci pentru lucrurile pe care le am de invatat si oamenii de valoare care ma invata. Mi-a placut faptul ca am stiut de la inceput ca oamenii care fac lucruri si demonstreaza ca pot, avanseaza, si nu mi s-a spus gresit. Eu sunt dovada vie, am promovat dupa 10 luni. Imi place spiritul de echipa, oamenii se ajuta intre ei indiferent ca este vorba de ceva simplu cum este emiterea unei facturi sau complex cum este suportul in finalizarea/initierea unei vanzari. Aici am gasit foarte multi prieteni, nu doar colegi. E prima companie unde am ramas prieten cu oameni si dupa ce acestia au parasit compania. Sistemul de recrutare este foarte bun pentru ca oamenii care au fost si oamenii care sunt acum sunt oameni valorosi, de la care ai ce invata.”- in Interbrands din 2011, Bucuresti

Testimonial 4

“Lucrez in Interbrands pentru colectiv, pentru spiritul de echipa, pentru prestigiul firmei, pentru ceea ce reprezinta ea in piata, pentru imaginea ei, creata tot de noi, e drept. O firma ok din multe puncte de vedere: financiar, concursurile cu care reuseste sa ne motiveze si sa ne dezvolte – e drept ca am castigat multe dintre ele – nu intervine rutina. Cu adevarat reprezinta o scoala de vanzari, am invatat foarte multe lucruri si invat din ce in ce mai multe. Am un serviciu la o firma de succes care stiu ca nu o sa dispara de pe o zi pe alta”- in Interbrands din 2011, Campina

Testimonial 5

“Lucrez in Interbrands in primul rand pentru atmosfera de lucru, pentru colectiv, oamenii cu care interactionez. Este o companie serioasa care livreaza ce promite, nu am avut niciodata surprize neplacute. Imi place foarte mult ceea ce fac, nu este repetitiva treaba.”- in Interbrands din 1999, Bistrita

Testimonial 6

“In Interbrands tot timpul exista provocari noi, schimbari permanente, nu suntem setati pe o chestie anume. Cu totii suntem prieteni, o mare familie, inclusiv cu sefii pe care ii am. Nu mi-am cautat niciodata un alt loc de munca caci aici am invatat mereu foarte multe. Am inceput ca si merchandiser, apoi agent de vanzari, acum sunt spare. Sunt multi oameni de la care invat, suntem ajutati in toate privintele. Daca vrei sa faci ceva esti sustinut si de sefi si de colectiv. Nu ma vad altundeva. Recomand oricui sa vina pentru ca este fain.”- in Interbrands din 2004, Cluj

Testimonial 7

“Mi s-a parut altceva fata de alte companii si datorita procesului de selectie, altfel decat la alte companii. Lucrez de aproape 3 ani si inca imi place sa muncesc, nu sa stau. Interbrands isi respecta angajatii, are grija de ei, le ofera conditii bune de munca, la fel si cele financiare. Imi place ceea ce fac si am ajuns sa fac bine ceea ce fac datorita pregatirii din Interbrands si a sefilor mei. Lucrez cu drag, chiar daca nu imi iese tot timpul. Recomand oricui, pentru ca pe langa conditiile de munca si salariul, mai are si un avantaj in dezvoltarea omului pe toate planurile. Eu am evoluat foarte mult in acesti 3 ani si din punct de vedere maturitate si intelepciune”- in Interbrands din 2010, Sighetu Marmatiei

Testimonial 8

“Lucrez in Interbrands pentru ca in primul rand suntem profesionisti, sunt motivata si daca imi doresc sa promovez tine doar de mine. Initial nu stiam ce e Interbrands, acum am ajuns sa imi placa, de ce? pentru ca suntem o echipa! Imi place job-ul pentru ca imi place sa imi iasa, imi doresc sa fiu “cel mai bun”. Ca sa iti placa la Interbrands si sa ramai este important sa gandesti ca nu ai limite, sa nu existe “nu, nu se poate”. Trebuie sa gandesti “fara margini”. Cel mai important lucru este ca suntem o echipa si seful meu este cel mai bun sef!”- in Interbrands din 2011, Cernavoda

Testimonial 9

Interbrands este, efectiv, cel mai important business al meu. Eu vad Interbrands ca pe compania care mi-a dat sansa atunci cand am avut nevoie de ea. Am fost ajutat de cate ori am avut nevoie, daca am cerut un suport posibil si etic. Pentru mine Interbrands este realmente <<enjoy the right choice>>. Eu sunt mandru ca fac parte din aceasta companie si sunt invidiat, vand 70% din produsele unui magazin. Acum sunt <X de la Interbrands>, nu mai sunt doar „X". Suntem ca o familie, suntem un tot si aici nu ma refer doar la echipa de vanzari. Este compania care gaseste solutii. Oameni care vin si te ajuta sa te dezvolti si au satisfactia de a creste un om si de a-l forma, il dirijeaza si il supravegheaza. Nu e nimic ascuns, totul este trasparent, explicat, masurat, corectitudine, promisiuni tinute. Interbrands are si asteptari mari. E normal asa. Ti se ofera, ti se cere.”- in Interbrands din 2010, Braila

Testimonial 10

“Am inceput pe ruta noua, de la zero. A fost multa munca. Am avut succes si reusite bune, dar si perioade in care nu mi-a iesit. Interbrands gandeste fara limite, spune cuiva nebunia care iti trece prin cap si cineva, la fel de nebun ca si tine, te va asculta si te va sustine sa o aplici daca este in regula. Pentru mine Interbrands este o etapa foarte importanta in viata mea, reprezinta reusita de a te perfectiona. Am invatat enorm de mult si mai am de invatat enorm de multe. Aici gasesti un fairplay si o colegialitate de nedescris, o data ce il simti, il pretuiesti si vezi ca nu-l mai gasesti si in alta parte. Ai suport de la oricine: Operatiuni, ASM, RSM, ajutor pentru a veni in ajutorul clientului. Imi doresc o promovare, o afirmare cat mai mare. Jumatate am obtinut”- in Interbrands din 2010, Iasi

Testimonial 11

“Aici am gasit oameni ok, si pe alte divizii si in cadrul altor departamente. Marea majoritate sunt oameni cu o viziune si nu se abat de la ea. Marea majoritate dintre noi tragem la aceeasi caruta.

Pretuiesc seriozitatea companiei, cand promite ceva se tine de promisiune. Imi place modul nostru de lucru cu clientii, in ce postura te pune compania in fata clientilor: iti da o siguranta, incredere ca nu esti singur, ca ai in spate un grup care te sustine cu totul, ai unde sa apelezi.

Cel mai mult imi place ca suntem cu un pas inaintea tuturor, tot ce inseamna vanzare, echipament. Suntem vizionari!”- in Interbrands din 2011, Slobozia

Testimonial 12

“Interbrands este o firma unde te poti dezvolta din punct de vedere profesional. E clar ca pe parcurs mai apar schimbari si noi trebuie sa fim in trend cu ele si cateodata este greu. E clar ca trebuie sa fim optimisti si sa construim impreuna o relatie, ca intr-un cuplu, ca intr-o familie. Interbrands este o companie care se bazeaza foarte multe pe lucru in echipa, pe prietenie atat la bine, cat si la rau.”- in Interbrands din 2011, Timisoara

Testimonial 13

“Cand ma gandesc la Interbrands ma gandesc la profesionalism, seriozitate, la lucruri foarte bune care se intampla, multumire, autodepasire. Te dezvolta incredibil de mult, atat profesional cat si personal. Eu vin cu mare placere la munca pentru ca mi se potriveste. La noi ai ce sa inveti in fiecare zi, te dezvolti in continuu. Le-as recomanda tuturor sa vina sa lucreze in Interbrands, foarte mult te dezvolta.”- in Interbrands din 1999, Sibiu

Testimonial 14

“Cand am venit la Interbrands m-a tentat ideea de companie mare. Acum, cunoscand oamenii, nu regret nimic. Exista oameni exceptionali care te sustin la fiecare pas. Sunt momente in care gresesti si esti sustinut sa repari greseala si sa nu o mai repeti. Ai multe posibilitati de promovare atunci cand te descurci si iti faci treaba cum trebuie. Imi plac si petrecerile Interbrands, oamenii stiu sa se distreze cand este cazul, dar si sa fie seriosi atunci cand trebuie si este de munca”- in Interbrands din 2012, Bucuresti

 

POVESTI DE SUCCES (de unde au plecat, unde au ajuns - "VISUL INTERBRANDS")

Toate sistemele de recrutare, instruire si evaluare ale Interbrands converg către dezvoltarea acelei echipe de profesioniști care ne-a poziționat si ne mentine în topul companiilor românești de distribuție. Majoritatea pozitiilor manageriale din Interbrands sunt ocupate de colegi promovati din interiorul organizatiei, "dovada vie" a viabilitatii unui sistem de management al talentului centrat pe excelenta.

Anca Hirtopeanu
A fost printre primii angajati ai companiei. A contribuit la punerea bazelor afacerii Interbrands, incepand cu prima extindere a companiei si anume cu depozitul din Cluj. A inceput in anul 1993 ca Van Sales Representative pentru divizia P&G si a urcat treptat, pana la functia de Key Account Manager. In anul 1998 si-a dezvoltat cariera continuand activitatea in cadrul companiei producatoare P&G ca si Balkans Unit Manager. Cu experienta acumulata in P&G, Anca Hirtopeanu revine in Interbrands in 2001 acceptand provocarea de a conduce si dezvolta intreaga echipa de vanzari a companiei din functia de Country Manager cu raportare directa la CEO, functie in care obtine numeroase reusite pentru companie timp de 7 ani. Incepand cu 2009, Anca Hirtopeanu trece in functia de Business Development Manager unde si in prezent se ocupa cu identificarea noilor oportunitati de business pentru companie.

Gabriel Decu

Gabi Decu a contribuit la cresterea si dezvoltarea companiei inca din 1998. Venit direct de pe bancile facultatii, Gabi si-a inceput activitatea in companie in functia de Van Sales Representative in Divizia P&G. Dupa aproximativ 1 an si jumatate, in baza rezultatelor sale remarcabile, intra in echipa de management a companiei ca si Area Sales Supervisor de unde urmeaza un traseu in ascensiune, ocupand si functia de Regional Sales Manager al aceleiasi divizii, pana la nivel de National Sales Manager pentru divizia P&G in anul 2002. In anul 2007, Gabi accepta provocarea de a schimba domeniul de activitate si astfel devine National Operations Manager, ocupandu-se de eficientizarea permanenta a functiunilor de Operatiuni si Flota Auto ale companiei.

Flaviu Beloiu
Si-a inceput cariera in Interbrands in anul 1997 ca Van Sales Representative in Divizia P&G. In anul 1999 este promovat in pozitia de Van Sales Supervisor. Intre anii 2000-2003 acumuleaza experienta direct la producator, fiind detasat in cadrul companiei P&G pe functia de Key Account Manager, urmand sa revina in Interbrands direct in functia de National Sales Manager pentru Divizia Gilette. Ulterior, in 2005 trece pe pozitia de National Sales Manager al Diviziei Retail, iar din 2007 si pana in prezent accepta provocarea functiei de National Sales Manager pentru toata forta de vanzari a companiei.

Gabriel Nica
Unul dintre cei mai tineri membri ai echipei de management a companiei, Gabriel Nica si-a inceput cariera in Interbrands in anul 2007 ca Pre-Seller in Divizia Pharma la Iasi. La scurt timp rezultatele l-au recomandat pentru o functie superioara si in acelasi an, Gabi va ocupa functia de Distribution Account Manager in divizia P&G, dar la Bucuresti. In anul 2009, Gabi intra in echipa de management a departamentului de vanzari in functia de Area Sales Manager pentru Divizia Mixt Bucuresti. Reusind sa puna pe picioare o echipa noua si o zona geografica dificila, Gabi accede in anul 2011 la provocarea de a conduce o echipa de dezvoltare in Interbrands, Super Sales Force Team, echipa cu care va reusi sa puna bazele unei noi divizii, Divizia Rural. Incepand cu anul 2013, Gabi isi mareste orizontul de expertiza ocupand functia de Account Handler pentru clienti strategici (Key Accounts) ai companiei.

Sever Nica
Si-a inceput activitatea in Interbrands in 1999, ca Merchandiser P&G, intrand in echipa de management a departamentului de vanzari in anul 2002 in functia de Area Sales Supervisor dupa ce anterior a ocupat functia de Van Sales Representative. In baza rezultatelor remarcabile, in anul 2005 face trecerea catre functia de Regional Sales Manager, initial pentru Divizia Retail si ulterior pentru Divizia Nestle-Purina-PetCare (NPP). Incepand cu iulie 2007 Sever accepta provocarea de a dezvolta business-ul companiei din functia de Business Unit Manager unde isi desfasoara activitatea si in prezent.

Mihai Constantinescu
S-a alaturat echipei Interbrands in anul 1996 ca Van Sales Representative, urmand sa intre in echipa de management a companiei ca Area Sales Supervisor in 2002. Rezultatele i-au sustinut ascensiunea ulterioara in cadrul echipei, ca Regional Sales Manager. In pozitia actuala de Business Unit Manager, Mihai isi desfasoara activitatea incepand cu anul 2008.

Andreea (Calin) Pal
S-a alaturat echipei Interbrands in anul 2000 ca Operator PC, in 2001 trecand in echipa specializata de Wizcount. In anul 2004-2005 promoveaza in functia de coordonator de operatiuni, perioada in care participa la proiectul de reorganizare operationala a filialei Cluj. In anul 2005 devine Distribution Center Manager pentru DC Cluj. Rezultatele remarcabile in transformarea filialei Cluj in Distribution Center (DC) pentru zona de vest o recomanda pe Andreea pentru ocuparea functiei de Customer Service (Logistic) Manager incepand cu 2006, functie pe care o ocupa si in prezent.

Dan Penta
Dan s-a alaturat echipei Interbrands in octombrie 1994 ca Van Sales Representative. In 1999 a devenit Area Sales Supervisor, iar in 2000 si-a asumat responsabilitatile de Operations Supervisor, coordonand toate operatiunile Interbrands din zona Arad-Oradea. Din 2006 Dan este Distribution Center Manager pentru DC Timisoara, supervizand operatiunile companiei in toata zona de vest a Romaniei.

Corina Ciorba
Corina si-a inceput traseul carierei in Interbrands in anul 2000 in departamentul de contabilitate, fiind contabilul care se ocupa de documente cu regim special. In anul 2004 Corina si-a schimbat radical orientarea profesionala, acceptand provocarile unui post de Sales Asisstant al National Sales Manager-ului Diviziei P&G. Postul acesta a pus bazele dezvoltarii carierei Corinei in directia organizarii si eficientizarii activitatii in departamentul Operatiuni, unde ea si-a inceput activitatea ca Operations Development Manager in anul 2006. Rezultatele obtinute au recomandat-o pe Corina pentru promovarea in functia de Regional Operations Manager in anul 2012, unde si in prezent asigura eficacitatea si fluenta proceselor operationale ale companiei pentru jumatate din teritoriul tarii.

Mona Dumitriu
S-a alaturat echipei Interbrands in aprilie 2004 in functia de Van Sales Representative pentru Divizia Gillette. Performanta in functia de VSR a reprezentat baza pentru promovarea din 2005, cand incepe sa lucreze cu clientii de tip Key Account,  initial ca Junior si apoi ca Senior Key Account Executive. Rezultatele o recomanda din nou pe Mona pentru prima ei functie de management, cea de Area Sales Manager incepand cu iulie 2006. In anul 2008, Mona schimba canalul de vanzare si incepe sa lucreze cu clientii de tip KA din perspectiva unui Account Handler, punand astfel bazele dezvoltarii afacerii in acest canal al pietei. In martie 2009, Mona promoveaza in functia de Regional Sales Manager al diviziei Pharma, coordonand dezvoltarea business-ului Interbrands in segmentul farmaceutic la nivel national.

Catalin Orasteanu
Venind din domeniul educational, Catalin si-a inceput cariera in vanzari in compania Interbrands in 2004, ocupand functia de Van Sales Representative pentru Divizia Gillette la Sibiu. La scurt timp s-a facut remarcat prin rezultate de exceptie si concursuri importante castigate si a promovat in functia de Key Account Executive in aceeasi divizie, dar la Brasov. Incepand cu 2006 Catalin accepta provocarea de a conduce echipa de vanzare din Constanta a diviziei P&G promovand in functia de Area Sales Manager. Isi dezvolta expertiza de business o data cu functia de Account Handler pe care o ocupa incepand cu iulie 2007 si din perspectiva careia incepe sa lucreze cu clientii de tip International Key Accounts. In septembrie 2008 este promovat Regional Sales Manager, gestionand de-a lungul timpului mai multe linii de business. In 2014 devine Key Account Manager-ul Interbrands, avand in subordine intreaga echipa de Account Handlers si fiind responsabil cu consolidarea business-ului Interbrands in marile lanturi comerciale internationale.

Flaviu Daian
A inceput activitatea in Interbrands in decembrie 2000 in divizia de vanzare British American Tobacco ocupand functia de Distribution Sales Representative. Timp de 5 ani acumuleaza experienta in domeniul distributiei de tigarete, reusind in prima faza sa creasca performanta unei zone dificile de vanzare si, ulterior, sa gestioneze un portofoliu de clienti de tip Key Accounts. In 2005 Flaviu promoveaza in functia de Area Sales Manager pentru divizia Food, avand parte de mai multe provocari la care a facut fata cu succes pe parcursul a 2 ani cat a ocupat aceasta functie. Ceea ce l-a recomandat pentru postul de Regional Sales Manager (pe care il ocupa si in prezent), in afara rezultatelor constant bune, a fost modul in care a gestionat o situatie dificila, in care pentru o perioada de timp a tinut locul a 4 Area Sales Managers, avand 14 Key Account Executives in subordine si o zona geografica de acoperit foarte intinsa, de la Timisoara pana la Ploiesti.

Bogdan Jula
Bogdan s-a alaturat echipei Interbrands in 2006 ca Pre-Seller in Divizia Braun pentru 7 judete, ocupandu-se de un portofoliu vast de clienti (de la lanturi internationale la vanzatori independenti). A fost promovat ca Area Sales Manager Constanta in 2007, iar in 2009 a devenit Account Handler, contribuind la consolidarea business-ului in canalul de International Key Accounts. In aprilie 2012 Bogdan devine Regional Sales Manager al Diviziei MultiPrincipal, apoi (in ianuarie 2013) al Diviziei Traditional Top Trade.